Fotobudka na eventach

Fotobudka na eventach

Fotobudka jest bardzo skutecznym narzędziem promocji marki. f na eventach

Sposobów wykorzystania fotobudki dla budowania i rozpowszechniana wizerunku firmy jest wiele. To, jaką drogą pójdziesz zależy od marki i polityki komunikacji z otoczeniem realizuje dana firma. My skupimy się na trzech najbardziej powszechnych i uniwersalnych sposobach wykorzystania fotobudki w działaniach marketingowych firmy.

Indywidualna grafika do zdjęć

Korzystając z naszej fotobudki możesz ustalić indywidualny napis i grafikę. Grafikę dodawaną do zdjęć możemy zaprojektować specjalnie na daną okazję. Możesz też wykorzystać logo swojej firmy albo inne gotowe grafiki stosowane do identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Grafika ta będzie widoczna na każdym zdjęciu wykonanym i wydrukowanym przez fotobudkę podczas Twojej imprezy. Grafika ta w zależności od wybranych ustawień może stanowić około 20% powierzchni danego zdjęcia / zestawu zdjęć. Jest zatem wyraźnie widocznym elementem, dobrym nośnikiem reklamowym.

Indywidualne tło

Fotobudka może wykonać zdjęcia na dowolnie wybranym tle. Dysponujemy kilkoma kolorami gładkich teł fotograficznych, do których możesz dodać własne logo. Planując imprezę pod kątem promocji marki lepszym rozwiązaniem będzie wykorzystanie własnego banera, który będzie stanowił tło do zdjęć. Wówczas każda osoba sfotografowana będzie na ustalonym przez Ciebie tle. Wskazane jest, by baner jednoznacznie wskazywał na promowana markę i zawierał istotne informacje w przestrzeni, która zostanie ujęta w kadrze fotobudki.

Tabliczki lub produkty na zdjęciach

Dobrym pomysłem jest stworzenie ciekawych gadżetów nawiązujących do marki firmy, które będą wykorzystane do zdjęć w fotobudce. Mogą to być tabliczki z zabawnymi napisami, rymowanymi hasłami i logo Twojej firmy lub nazwą produktu. Możesz tez wykorzystać promowane produkty, jako gadżety do zdjęć. Ta opcja jest doskonałym rozwiązaniem, jednak odpowiednia tylko dla pewnych niszowych grup produktów.

Istnieje wiele innych możliwości wykorzystania budki fotograficznej do promocji Twojej firmy. Jeśli masz inny nietypowy pomysł napisz lub zadzwoń do nas. Wspólnie ustalimy sposób realizacji Twojej promocji z udziałem fotobudki.